maandag 26 mei 2014

Bedankt voor uw stem en word lid!

Dankzij uw stem stuurt D66 vier sterke kandidaten naar Europa. Zij gaan zich vijf jaar inzetten voor meer vrijheid, meer transparantie en een slimme Europese economie.

De afgelopen weken voerde D66 non-stop campagne op straat met onze leden.  Vol enthousiasme hebben ze geflyerd, geluisterd en overal het D66-verhaal verteld. Ook u kunt lid worden.Een lidmaatschap bij D66 is de ideale manier om je in te zetten om Nederland, je gemeente en Europa beter te maken.

Sterk Nederland, sterk Europa

Bij de Europese parlementsverkiezingen koos het grootste percentage van de Nederlanders voor het optimistische, pro-Europese D66-geluid.  Met 15.4% van de stemmen kan D66 zich in het Europees Parlement nóg sterker maken voor een sterk Nederland in een sterk Europa.

Word lid en help mee

Het ledenaantal van D66 blijft maar groeien, tot inmiddels meer dan 24.500 leden.Elk lid is van groot belang voor D66.  D66-leden krijgen bijvoorbeeld de kans om mee te denken over het beleid van de partij, stellen zich kandidaat, werken mee aan campagnes of steunen ons financieel. Word daarom nu lid! Want alleen dan kunnen we blijven werken aan een sterk D66. En ben je onder de 27? Dan kost een lidmaatschap (in combinatie met een JD-lidmaatschap)  maar 25 euro per jaar.