woensdag 16 mei 2018

Organisatietalent gezocht voor internationale stage

Heb je interesse in internationale politiek? Ben je een natuurtalent in het organiseren van conferenties en trainingen? D66 Internationaal zoekt een stagiair(e) voor 4 á 5 dagen in de week (startdatum in overleg).

D66 Internationaal werkt met politieke partijen in (Oost-)Europa en de MENA-regio en ondersteunt democratiseringsprojecten. Daarnaast organiseren we bijeenkomsten over internationale thema’s in Nederland.

Werkzaamheden
Als stagiair(e) lever je een organisatorische en inhoudelijke bijdrage aan het Internationaal Secretariaat. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
# De verantwoordelijkheid over alle social media en website berichten
# Ondersteuning van de International Officer en de Project Officer
# Mede-organiseren van (internationale) trainingen en conferenties
# Het opzetten van een internationale fringe meeting op het D66 congres
# Ruimte voor het uitvoeren van je eigen onderzoek

Profiel
# Interesse in internationale politiek, met name in (Oost-)Europa en de MENA-regio
# Achtergrond in internationale betrekkingen, politicologie of sociale wetenschappen is een pré
# Sterke organisatorische en communicatieve vaardigheden
# Flexibele instelling en vermogen om te improviseren
# Je bent een ster in Twitter en Facebook
# Goede beheersing van het Engels
# Je bent in het bezit van een OV-studentenkaart

Randvoorwaarden
Je werkt vanuit het Landelijk Bureau van D66 in Den Haag. We bieden je een maandelijkse stagevergoeding van €315 (bij 5 dagen per week), een inspirerende en dynamische werkomgeving en internationale werkervaring. We zijn een kleine en flexibele organisatie, dus het kan zijn dat we je spontaan vragen om onvoorziene zaken op te pakken. Reken erop dat je af en toe ook in het weekend of de avonduren werkt.

Enthousiast?
Stuur je motivatiebrief en cv naar de International Officer, Martine van Schoor martine.vanschoor@d66.nl. Ook voor vragen kun je contact opnemen met de International Officer via bovenstaand e-mailadres of 070-3566066.