maandag 20 augustus 2018

Vertaling Richtingwijzers

Met trots stellen we de richtingwijzers van de Van Mierlo Stichting nu ook in het Engels beschikbaar. De publicatie van de ‘Basic Values of Progressive Liberalism: A European Perspective’ is het resultaat van een samenwerking tussen de Van Mierlo Stichting, D66 Internationaal / Stichting IDI, en het European Liberal Forum (ELF).

Vanuit de overtuiging dat gelijkgestemde partijen in en buiten Europa tegen dezelfde vraagstukken aanlopen, zijn de richtingwijzeressays nu vertaald naar het Engels. Daarbij zijn reflecties opgenomen van partners uit het ELF netwerk om de D66 richtingwijzers in Europees perspectief te plaatsen.

Download de PDF publicatie of bestel een exemplaar via de webshop van de Van Mierlo Stichting.

With great pleasure, we present the “Basic Values of Progressive Liberalism: A European Perspective”, the result of a collaboration between the Mr. Hans van Mierlo Foundation, D66 Internationaal / the IDI Foundation and the European Liberal Forum (ELF).

In the conviction that progressive liberals think across borders and that European like-minded parties face largely similar issues, these essays are now translated into English, including reflections from European partners from the ELF network.

Download the PDF here or order a copy via internationaal@d66.nl.