dinsdag 19 maart 2019

Organisatietalent gezocht voor internationale stage

Heb je interesse in internationale politiek? Ben je een natuurtalent in het organiseren van conferenties en trainingen? D66 Internationaal zoekt per 1 september 2019 een stagiair(e) voor 4 à 5 dagen in de week.

D66 Internationaal werkt met politieke partijen in (Oost-)Europa en de MENA-regio en ondersteunt projecten op het gebied van democratisering. Daarnaast organiseren we regelmatig debatten en conferenties over internationale thema’s in Nederland.

Werkzaamheden

Als stagiair(e) lever je een organisatorische en inhoudelijke bijdrage aan het Internationaal Secretariaat. Je werkzaamheden zijn divers en bestaan onder andere uit:

• logistieke ondersteuning van (internationale) trainingen en conferenties
  • verantwoordelijkheid over alle social media en website berichten
  • zelfstandig opzetten en uitvoeren van een of enkele projecten

Profiel

• Je volgt een relevante opleiding op hbo/universitair niveau
  • Interesse in internationale politiek, met name in (Oost-)Europa en de MENA regio
  • Sterke organisatorische en communicatieve vaardigheden
  • Je werkstijl kenmerkt zich door zelfstandigheid, flexibiliteit en nauwkeurigheid
  • Je bent een ster in Twitter en Facebook, ervaring met WordPress is een pré
  • Goede beheersing van het Engels
  • Je bent in het bezit van een OV-studentenkaart

Randvoorwaarden

Je werkt vanuit het Landelijk Bureau van D66 in Den Haag. We bieden je een maandelijkse stagevergoeding van €315 (obv 38 uur), een inspirerende en dynamische werkomgeving en internationale werkervaring. We zijn een kleine en flexibele organisatie, dus het kan zijn dat we je spontaan vragen om onvoorziene zaken op te pakken. Reken erop dat je af en toe ook in het weekend of de avonduren werkt.

Solliciteren

Enthousiast? Stuur je sollicitatie voor 15 april 2019 naar International Officer Martine van Schoor: martine.vanschoor@d66.nl. Ook voor vragen kun je contact opnemen met Martine via e-mail of 070-3566066.