dinsdag 15 oktober 2019

Organisatietalent gezocht voor internationale stage

Heb je interesse in internationale politiek? Ben je een natuurtalent in het organiseren van conferenties en trainingen? D66 Internationaal zoekt per 3 februari 2020 een stagiair voor 4 à 5 dagen in de week.

D66 Internationaal werkt met politieke partijen in (Oost-)Europa en de MENA-regio en ondersteunt projecten op het gebied van democratisering. Daarnaast organiseren we regelmatig debatten en conferenties over internationale thema’s in Nederland.

Werkzaamheden
Als stagiair lever je een organisatorische en inhoudelijke bijdrage aan het Internationaal Secretariaat. Je werkzaamheden zijn divers en bestaan onder andere uit:
– logistieke ondersteuning van (internationale) trainingen en conferenties
– verantwoordelijkheid over alle social media en websiteberichten
– zelfstandig opzetten en uitvoeren van een of meerdere projecten

Profiel
– Je volgt een relevante opleiding op hbo-/universitair niveau
– Interesse in internationale politiek, met name in (Oost-)Europa en de MENA regio
– Je kunt prioriteiten en subdoelen stellen en deze ook binnen de deadlines realiseren
– Je bent in staat je communicatie af te stemmen op de ontvangers en de juiste kanalen te kiezen
– Je kunt zelfstandig en nauwkeurig werken en je gaat er goed mee om wanneer dingen anders lopen dan gepland
– Je bent een ster in Twitter en Facebook, ervaring met WordPress is een pré
– Goede beheersing van de Engelse taal
– Je bent in het bezit van een OV-studentenkaart

Stagevoorwaarden
Je loopt stage vanuit het Landelijk Bureau van D66 in Den Haag. We bieden je een maandelijkse stagevergoeding van €315 (op basis van vijf dagen per week) en een telefoon- en datakostenvergoeding van 15 euro netto per maand. Bovenal krijg je een inspirerende en dynamische werkomgeving en internationale werkervaring. Je werkt in een klein team binnen een flexibele organisatie, dus het kan zijn dat we je spontaan vragen om onvoorziene zaken op te pakken. Reken erop dat je af en toe ook in het weekend of de avonduren werkt.

Solliciteren
Enthousiast? Stuur je sollicitatie voor 11 november 2019 naar International Officer Martine van Schoor: martine.vanschoor@d66.nl. Ook voor vragen kun je contact opnemen met Martine via e-mail of 070-3566066