D66 Buitenland

Vanuit het besef dat het aantal Nederlanders in het buitenland groeiende is – en via internet sneller en beter geïnformeerd bovendien – is het belang van een duidelijk D66-netwerk in het buitenland snel toegenomen. Naast de al bestaande afdelingen Berlijn, Brussel/Luxemburg, Londen, New York en Parijs heeft de Regio Buitenland met name ten doel de Nederlanders die op andere plaatsen dan deze steden wonen, te ondersteunen, te verbinden en hen een stem te geven binnen de vereniging.

D66’ers zijn te vinden in de volgende landen: Aruba, Australië, België, Canada, China, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Hong Kong, Ierland, India, Indonesië, Italië, Japan, Luxemburg, Mexico, Mozambique, Noorwegen, Oostenrijk, Panama, Polen, Rusland, Singapore, Spanje, Slowakije, St. Maarten, Thailand, Tsjechië, VK, VS, IJsland, Zweden en Zwitserland.

Vind D66 Buitenland op hun homepageTwitter en Facebook.

Heb je vragen? Neem contact op met secretaris Arthur van Benthem via secretaris@d66inhetbuitenland.nl.

Laatst gewijzigd op 7 augustus 2017